REGULAMIN HOTELU WODNIK W KROTOSZYNIE
Zarząd Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o. o. w Krotoszyniebędzie Państwu wdzięcznyza współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Gości w naszym hotelu.
§1
- Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00.
- Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajętyna jedną dobę.
§2
- Zgodnie z art. 13. ust.1 i 2 Rozporządzenia UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o. o. w Krotoszynie.
- Gość hotelu zobowiązany jest do wypełnienia Karty Gościa, która stanowi umowę cywilnoprawnąo świadczenie usług hotelowych pomiędzy Gościem, a hotelem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia UE z dnia 27 kwietnia 2016 r., a także do okazania przed zameldowaniempracownikowi Recepcji dokumentu ze zdjęciem.
W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju. - Gość wypełniając Kartę Gościaoświadcza, że zaakceptował regulamin.
- Gość może dobrowolnie podać swój numer telefonu lub adres e-mail w celu ułatwienia kontaktuz nim podczas pobytu lub przesłania faktury.
- Gość w celu otrzymania informacji marketingowej/handlowej proszony jest
o wyrażenie zgodyw odpowiednich miejscach na Karcie Gościa i podanie adresu
e-mail i/lub numeru telefonu. - Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec dalszemu ich przetwarzaniu zgodnie z art. 21 ust.2 Rozporządzenia UE z dnia 26 kwietnia 2016r.,a także może bez żadnych opłat wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej przesłanejna adres e-mail: iod@csir.krotoszyn.pllub złożonej
w recepcji hotelu. - Gość może również podać dane firmowe niezbędne do wystawienia faktury VAT.
- W przypadku korzystania z hotelowego parkingu Gość może zostać poproszony
o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu. - Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz.10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§3
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres,za który uiścił należną za pobyt zapłatę.
- Ze względu na panujące warunki i obostrzenia epidemiologiczne, w hotelu mogą przebywać jedynie osoby zameldowane.
- Hotel może odmówić przyjęcie Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu.
- Osoby niepełnoletnie do 18 roku życia lub ubezwłasnowolnione mogą przebywać
w hotelu wyłącznie w towarzystwie swego przedstawiciela ustawowego lub innej osoby opiekującej się nimii odpowiadającej za nie.
§4
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ichw recepcji, co umożliwia hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji
o Gościu,
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych
w hotelu,
d) wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie. Sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości, zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność.
§5
Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie usługi:
- Budzenie o oznaczonej godzinie.
- Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą.
- Sprzątanie pokoju
- Udzielanie pierwszej pomocy przez personel recepcji, przywoływanie pomocy lekarskiej.
- Przechowywanie sprzętu rekreacyjnego np. rower, hotel może odmówić przyjęcia do przechowalni sprzętu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy niemających cech sprzętu rekreacyjnego.
§6
Na życzenie Gościa hotel świadczy odpłatnie usługi:
- Sprzedaż napojów gorących od 6.00 do 22.00.
- Możliwość dostarczania kwiatów po wcześniejszym ustaleniu.
- Usługi fryzjerskie po wcześniejszym ustaleniu.
§7
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Goścido hotelu.
§8
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
§9
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.
§10
- Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięte drzwi
i pozostawić kluczw recepcji. - Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenialub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe
z jego winy lub winy odwiedzających go osób. - Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia hotelu.
- W przypadku uruchomienia alarmu, spowodowanego paleniem w pokoju Gość hotelowy ponosi koszty wezwania straży pożarnej.
§11
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres przez Gościa wskazany. W przypadku nie otrzymania dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
§12
W przypadku zauważenia pożaru należy o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić Recepcjonistęlub innego pracownika Hotelu, a następnie ewakuować się zgodnie z oznaczeniami ewakuacyjnymi wskazującymi kierunki dojść i wyjść ewakuacyjnych.
§13
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądania uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualne poczynione szkody i zniszczenia oraz opuszczenie terenu Hotelu.
§14
Recepcjonista może odmówić przyjęcia Gościa w stanie nietrzeźwym, pod wpływem środków odurzających lub zakłócającego swym zachowaniem spokój innych Gości.
§15
W trosce o Państwa bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Naszych pracowników, zgodnie
z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju dostępnymi na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe, wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny.
Bezpieczeństwo na terenie hotelu i recepcji:
- Do hotelu prowadzi tylko jedno wejście i trzy wyjścia
- Obowiązuje zakaz przebywania w pokojach hotelowych osób niezameldowanych
- W trosce o innych przebywających w hotelu Gości, hotel do obiektu przyjmuje tylko osoby zdrowe. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną przyjęte do hotelu
- Na terenie obiektu, w poszczególnych strefach znajdują się informacje o maksymalnej ilości Gości, która w danej chwili może przebywać w określonej strefie
- Na teren hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, członkowie Zarządu, pracownicyi dostawcy/serwisanci
- Goście, pracownicy i dostawcy/serwisanci mają obowiązek dezynfekcji rąk zaraz po wejściu do hotelu, na terenie hotelu poruszają się w maseczkach oraz w rękawiczkach jednorazowych
- W przestrzeniach ogólnodostępnych znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym: w lobby recepcyjnym oraz w restauracji
- Wszystkie powierzchnie oraz elementy wyposażenia w przestrzeniach ogólnodostępnych są systematycznie dezynfekowane oraz wietrzone
- Windą należy jeździć pojedynczo lub w gronie osób zakwaterowanych w jednym pokoju. Zachęcamy do korzystania z klatek schodowych
- W lobby recepcyjnym obowiązuje zasada zachowania bezpiecznej, zalecanej odległości między Gośćmi
- W recepcji została zamontowana przezroczysta osłona
- W recepcji możliwy jest zakup maseczek jednorazowych
- Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania hotelu w podwyższonym reżimie sanitarnym.
- W przypadku pojawienia się niepokojących objawów chorobowych podczas pobytu Gość jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym recepcję
- Hotel zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie hotelu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem działania służb sanitarno-epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione przez hotel i wykluczające odpowiedzialność hotelu za ewentualne poniesione szkody.
W takiej sytuacji hotel dokona zwrotu zaliczki lub odliczenia za niewykorzystaną część pobytu.
Pokoje hotelowe
Po każdym pobycie pokoje hotelowe są sprzątane i wietrzone z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji, z dochowaniem należytej staranności i zgodnie z wytycznymi GIS
Serwis pokoi w trakcie pobytu odbywa się, po uprzednim zgłoszeniu w recepcji, wyłącznie na życzenie Gościa i pod jego nieobecność w godz. 08:00-14:00
Bezpieczeństwo osobiste
Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi
w hotelowych łazienkach, do dezynfekcji rąk oraz do utrzymywania bezpiecznej odległości
w kontaktach bezpośrednich
REGULAMIN DLA GOŚCI PRZEBYWAJĄCYCH W HOTELU WODNIK WRAZ Z PSEM.
- Gość przebywający w hotelu ma prawo za dodatkową opłatą (50 zł/doba) do zamieszkiwania z psem w specjalnie wyznaczonych przez hotel pokojach.
- Gość zobowiązany jest do wcześniejszego poinformowania recepcji hotelowej
o zamiarze przyjazdu z psem. W innym przypadku hotel zastrzega sobie prawo do zmiany wcześniej zarezerwowanego typu pokoju. Hotel naliczy również opłatę za jednorazowe sprzątanie pokoju w wysokości 400 zł. - Właściciel psa zobowiązany jest posiadać legowisko dla psa oraz książeczkę zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami w tym obowiązkowo przeciw wściekliźnie oraz kaganiec i smycz. Właściciel psa obowiązany jest do okazania takiej książeczki recepcjoniście przy okazji procedury meldowania się.
- Hotel akceptuje wyłącznie psy do 10kg wagi oraz pies nie może należeć do ras uznanych za agresywne (Rozporządzenie Ministra Spraw Wew. i Administracji
z dn. 28.04.2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne), a w szczególności:
- Amerykański Pit Bull Terrier,
- Pies z Majorki – Perro de Presa Mallorguin,
- Buldog Amerykański,
- Dog Argetyński,
- Pies Kanaryjski – Perro de Presa Canario,
- TosaInu,
- Rottweiler,
- Akbash Dog,
- AnatolianKarabash,
- Moskiewski Pies Stróżujący.
- Owczarek Kaukaski,
- Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania psów na teren:
-
- Restauracji,
- basenu i szatni basenowych,
- kręgielni.
- Właściciel zobowiązany jest do zapewnienia:
-
- Smyczy
- Kagańca
- Miski dla psa
- Ręcznika do wycierania łap oraz posłania dla psa.
- Pies na terenie hotelu musi być na smyczy (o maksymalnej długości 2m) i w kagańcu pod pełną kontrolą właściciela.
- Pies nie może zakłócać wypoczynku Gości mieszkających w hotelu.
- W trakcie pobytu w Hotelu, pokoje hotelowe, w których przebywają psy będą sprzątane tylko podczas nieobecności psa w pokoju lub w czasie przebywania w pokoju właściciela psa.
- W celu załatwiania potrzeb fizjologicznych, psa należy wyprowadzać poza teren obiektu. Gość zobowiązuje się do natychmiastowego sprzątania nieczystości po psie.
- Właściciel psa zwalnia hotel i jego pracowników z wszelkiej odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez psa na osobach trzecich i mieniu tych osób.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zabrudzenia lub zniszczenia w wyposażeniu oraz w urządzeniach technicznych hotelu poczynione przez psa.
- Wysokość opłaty za szkody zostanie ustalona przez hotel na podstawie obowiązujących cen rynkowych.
- Właściciel psa zobowiązany jest stosować się do wszelkich uwag personelu
i kierownictwa Hotelu, uściślających zasady pobytu psa w Hotelu. - Za nieprzestrzeganie w/w regulaminu hotel zastrzega sobie prawo nałożenia kary finansowej włącznie z odmówieniem dalszego pobytu gościom, a właściciel jednocześnie zobowiązuje się do opuszczenia wraz z psem Hotelu.
CENNIK HOTELOWYCH KAR PIENIĘŻNYCH.
Za każdy jednorazowy przypadek:
- Palenie tytoniu w miejscach niedozwolonych - 800 zł.
- Przyjazd ze zwierzęciem bez zgody hotelu – 800 zł.
- Zakłócenia ciszy nocnej – 1000zł.
- Bezpodstawne uruchomienie alarmu 1000 zł.
- Parkowanie w miejscach niedozwolonych – 300 zł.
- Sprzątanie wymiocin lub innych nieczystości fizjologicznych – 2000zł.
Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu
Zarząd
Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK Sp. z o. o. w Krotoszynie